tiistai 24. kesäkuuta 2014

Vooooi nyt..

perkele. Tulipas sanottua. 4 viikon sisään olen viettänyt 3 lomaviikkoa, joten koneella ei juuri ole tullut istuttua. Olen palellut juhannuksen Nummirockissa, hukannut sinne autonavaimetkin, ratsastanut, tehnyt töitä ja viettänyt laatuaikaa ihanien ihmisten kanssa. Olen myöskin eronnut avoliitostani ja muuttanut takaisin vanhempieni luo (saan 30. pvä tietää koulutulokset, joten sitä ennen ei kämppää katsota). Semmoinen mukava pieni pläjäys...

Inhottavin uutinen on se, että juuri kun Laran olen saanut kuntoon, se alkaa ontumaan äkisti. Olin menossa eilen valmennukseen, mutta sunnuntaina se säikähti kentällä jotain ja alkoi ontumaan. Samalla lailla ja samaa jalkaa kuin viimeksi. Vittujen kevät sanon minä.

Huomenna Anniinan kanssa kuvausrojektia, saas nähdä tuleeko tän mallin takia mitään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti