perjantai 1. marraskuuta 2013

Hyvää Halloweenia!

Kirjoitan jo vähän etukäteen, koska huomenna olen koko päivän Tampereella edustamassa kauppaamme.

Halloweenilla on mulle ihan erityinen merkitys. Viisi vuotta sitten, 2.11. mun koko elämäni mullistui ja musta tais tulla maailman onnellisin tyttö. Sain nimittäin ensimmäisen oman hevoseni.
Sitä iloa kesti kuitenkin vain 2 vuotta ja 5 päivää.

Minun Halloweeniini liittyy paljon iloa, hyviä muistoja sekä paljon surua.
Ajatuksissani muhii edelleen postausidea rakkaasta Mambusta, mutta en vieläkään asiaa pysty käsittelemään. Kirjoitan sitten kun on sen aika, sillä tiedän että se on raskasta.


 Larasta lyhyesti: ratsastettavuus on ollut aika kehno. Lara tarvitsisi kipeästi kunnon hierontaa ja minä hermolomaa. Ihme kaamosmasennus päällänsä, kun meinaan nukahtaa jo viiden aikaa illalla (nukun 8h yössä). Vaurion Ville ratsuttaa Laran 10.11, tekisi mieli vain juoksuttaa sitä ennen, ettei hevonen saisi niin paljon osaksi kiukustani. Jos tiedätte lähimaastolta taitavaa ratsuttajaa, joka ehtisi ottaa kuukaudeksi tai alle hevosta, olisin kiinnostunut.

6 kommenttia:

  1. eikö enna liikuta laraa :o

    VastaaPoista
  2. nii enna vois ratsuttaa laran ku on hyvä!

    VastaaPoista
  3. Hei te ihanat nimettömät kommentoijat! Antakaa olla sitten viimeinen kerta kun tulette arvostelemaan Ennaa. Tai jos tulette, niin oma nimi alle kiitos. Kyllähän Enna Laraa liikuttaa, miksei liikuttaisi? Ja kun liikuttaa, on siitä suuri apu. Ja te ette nyt taida tietää edes mitä ratsuttaja tarkoittaa, tai sitten saatte vaan älyttömän paljon mielihyvää vttuilusta ja luulette olevanne hauskojakin. Miten te luulette, että olen Ennaa kysynyt liikuttamaan, jos en luottaisi siihen, että tyttö osaa Laraa käsitellä? Taidatte olla kateellisia, kun Niinisalon ''valikoimasta'' bongasin Ennan, koska vakuutuin taidoista.

    Tällä hetkellä olen pyytänyt Ennaa käymään Laralla ainakin kerta viikkoon, oletteko nyt tyytyväisiä? Jos luulette voivanne pärjätä paremmin Laran kanssa, niin tervetuloa koettamaan. Katsotaan saatteko neitiä kulkemaan metriäkään oikein päin :)

    VastaaPoista